عیدانه

با یک روز تاخیر عیدتون مبارک باشه ...


خیلی وقت بود با همسر جایی نرفته بودیم هر جا رفتیم دوتایی نبودیم دیروز رفتیم   یکم گشتیم  دوتایی به خونواده ها سر زدیم ... دیر وقت برگشتیم ... یک چیزی سر کار ناراحتم میکنه انگیزه واسه هر کاریو ازم میگیره نمیدونم چیه ..

اگه نمیخواستم  نی نی دار بشم از اینجا میرفتم  اینجا خیلی خودمونی و پر از انرژی منفی ..

سر دانشگاه قبول شدنم یکی از همکارام میگه خوبه دانشگاه قبول شدی شاید نازا باشی حداقل تحصیلاتت میره بالا .. خیلی حسودن ...کلا همیشه بهم میگه مطمئنی نازا نیستی و این جملش اعصابمو میریزه بهم ...

ناراحتم نمیدونم از چی ...

من که همیشه آشپزی یا  کار خونرو دوست داشتم چند وقته بی انگیزه شدم .. فقط دلم میخواد دراز بکشم و هیچ کاری نکنم ... دوباره نامرتب بودن بهم حمله ور شده با انرژی های منفی ...

همش فکر میکنم هیچ کس منو دوست نداره و دوستی ندارم دوروبرم ...

یک جا خوندم اگه به طور ممتد خسته یا افسرده این ویتامین B کم دارین یا کمبود آهن .... شاید باید برم کمی ویتامین بخورم

....

سر نیایش که میام یک پسر جوونی وایساده تبلیغ متحرکه ... یک تخته دستش گرفته نوشته لم بده فیلیمو ببین ... خیلی با مزه است ... تبلیغ اینطوری ندیده بوودم


نظرات 3 + ارسال نظر
یکی شنبه 17 مهر 1395 ساعت 23:19

به اون همکارت بگو کاش مامان تو نازا میشد یه آدم فضول و بی ادبی مثل تو رو تحویل این جامعه نمیداد.
اصلا این آدمایی که در مورد شخصی ترین مسایل آدم نظر میدن رو درک نمیکنم، معمولا هم با دیگران محترمانه برخورد میکنم مگر این که ازین سوالا بپرسن اون موقعست که دیگه خیلی رک زل میزنم تو چشم طرف و نظرمو در موردش میگم.

واقعا

دلژین سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 16:19 http://delzhin313.blogsky.com

هرکی گفت نازایی یه دونه بزن تو دهنش بگو به تو چه ! مردم بی ادب فوضول

میزنم میزنم ولی واقعا مردم فضولن

خانوم مهندس جمعه 2 مهر 1395 ساعت 16:09 http://khanummohandes.blog.ir

به منم صبح تا ظهر سزکار میگن نازایی
مردم خیلی بی تربیت پرو انو اصلا هستم چیش به شما میرسه؟

واقعااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.